loading...

توسعه كسب و كار

اين وبلاگ در زمينه معرفي بهترين سيستم هاي توسعه كسب و كار فعاليت مي كند

بازدید : 445
11 زمان : 1399:2

طراح اپليكيشن :رشد فروش نرم‌افزارهاي موبايل امروز ‌به بي‌بديل‌ترين و پول‌سازترين ابزارهاي تكنولوژي مبدل شده. پس باكمي هوشمندي مي‌توان تجارت را بر اين اساس از نو پايه‌ريزي كرد و با مشتري به گستردگي كشور در ارتباط بود. طبق آمار غيررسمي در بسياري از كشورهاي درحال‌توسعه در حدود 95% از مردم داراي تلفن همراه و قريب 65% داراي تلفن هوشمند هستند كما اينكه بيش از 75% وقت كاربران در اپ هاي موبايل و در سفرهاي درون‌شهري و برون‌شهري صرف مي‌گردد.

بديهي است اين‌گونه استفاده از اين تكنولوژي سرآمد بهبود تجارت شما و درنتيجه افزايش تعامل با مشتري فراتهران و بالا بردن راندمان كسب‌وكار شما خواهد شد…

طراحي اپليكيشن موبايلطراحي اپليكيشن موبايل

فراتهران شركتي است با قدمت 17سال طبق روزنامه رسمي خود با افتخار پيمانكاري بيش از 3200 پروژه و داراي گروه بندي 4شوراي عالي انفورماتيك و پروانه كسب و …. از همين رو در خصوص توليد و طراحي بهينه اپليكيشن هاي موبايلي پرچمدار است و با ارائه اپليكيشنهاي بسيار تخصصي اين مهم را اثبات نموده است !

تيم اجرائي اپليكيشن در فراتهران در واحدي مجزا فعاليت دارند و تخصصأ در اين خصوص تحقيق و توليد مي نمايند تا بتوانند دقيقأ عطف نظر كارفرمايان خود ساختاري اختصاصي و كاربر پسند ايجاد نمايند .

نموده است !

تيم اجرائي اپليكيشن در فراتهران در واحدي مجزا فعاليت دارند و تخصصأ در اين خصوص تحقيق و توليد مي نمايند تا بتوانند دقيقأ عطف نظر كارفرمايان خود ساختاري اختصاصي و كاربر پسند ايجاد نمايند .

طراحي اپليكيشن موبايل

با ساخت يك اپليكيشن گوشي مناسب مي‌توانيد از محبوبيت بي‌نظير اپليكيشن‌هاي گوشي كمال استفاده را ببريد و به مشتريان خود خدمات سريع و با كيفيتي را ارائه دهيد. بدين ترتيب مشتريان نيز همواره به شما وفادار خواهند بود و از خدمات شما بهره‌مند خواهند شد.

طراحي اپليكيشن : همان طور كه قابل مشاهده مي باشد روز به روز بر تعداد كاربران دستگاه هاي هوشمند نظير تلفن هاي همراه و تبلت ها افزوده مي شود از اين رو امروزه عبارت اپليكيشن يا به اصطلاح ” اپ ” رواج بسياري يافته است . در واقع منظور ما از اپليكيشن ، نرم افزارهايي مي باشد كه به شكل end user طراحي شده اند . هم چنين لازم به ذكر است بدانيد نرم افزار هاي پر طرفدار همانند ورد ، گوگل كروم و فاير فاكس و كليه بازي هاي رايانه اي جزء اپليكيشن ها به حساب مي آيند .

طراحي اپليكيشنطراحي اپليكيشن

به صورت روزانه طراحي اپليكيشن هاي متعددي براي طراحي اپليكيشن موبايل با موضوع هاي گوناگون انجام مي گردد . بسياري از مديران كسب و كار ها و فعاليت هاي حرفه اي براي ارائه ي هر چه بهتر خدمات و محصولات خود رو به راه اندازي طراحي اپليكيشن و طراحي اپليكيشن موبايل-طراحي اپليكيشن اندرويد-طراحي اپليكيشنIOS آورده اند . به طور مثال مي توان به نرم افزار هاي بانك هاي سراسر كشور اشاره نمود . يكي از مهم ترين و بزرگترين سازمان ها در حوزه ي ساخت و طراحي اپليكيشن موبايل براي شبكه هاي اجتماعي مي باشند چرا كه اهميت در دست داشتن اپليكيشن را به خوبي درك نموده اند و نهايتا كاربران بسياري را از اين طريق جذب نموده اند . حجم موفقيت از طريق طراحي اپليكيشن به حدي رسيده است كه شبكه اجتماعي معروفي همانند اينستاگرم تمامي خدمات خود را از طريق نرم افزار يا اپليكيشن در اختيار كاربران خود قرار مي دهد .

طراحي اپليكيشن موبايل-اندرويد-IOS

برخي امكانات طراحي اپليكيشن :

  1. كاربران به آساني مي توانند به خدمات و كالا هاي شما دسترسي كامل داشته باشند .
  2. عرضه ي كالا هاي شما به سهولت در عرصه ي جهاني عرضه مي گردد .
  3. توانايي قرار دادن اطلاعيه هاي گوناگون در نرم افزار
  4. وجود امكان اختصاص بخشي از نرم افزار به گالري كالا ها
  5. وجود امكان خريد و فروش و پرداخت آنلاين در طراحي اپليكيشن
  6. توانايي بر قرار نمودن ارتباط با كاربران تان از طريق اپليكيشن
  7. وجود امكان استفاده از صدا ، متن و ويدئو در راستاي به حداكثر رساندن ميزان انتقال مفاهيم نرم افزار به مشتريان
  8. وجود امكان ارتباط دو طرفه و محاوره اي با كاربران نرم افزار
  9. اپليكيشن هاي موبايل كه جذابيت كافي را داشته باشند با سرعت بالايي توسط استفاده كنندگان پخش و توزيع مي گردند .
  10. اين ابزار ها را مي توان به آساني و با حداقل هزينه ميان شمار بالايي از كاربران از طريق اينترنت يا بلوتوث پخش كرد .
  11. قابليت نصب بر روي تلفن هاي همراه هوشمند با دو حالت نيازمند اينترنت و عدم نياز به اينترنت ( آنلاين و آفلاين )

طراحي منعطف و كاربر پسند

مهم نيست برنامه هاي مارا روي يك گوشي كوچك نصب كنيد يا روي يك تبلت بزرگ، برنامه هاي ما طوري بهينه سازي شده اند كه برروي طيف وسيعي از دستگاه ها به صورت مناسب اجرا شوند و ايجاد كننده ي يك حس خوب و كاربر پسند براي مخاطبين باشند. ما در طراحي محيط كاربري از جديد ترين مفاهيم طراحي دنيا استفاده مي كنيم تا تجربه كار با يك اپليكيشن پارسي با استانداردهاي جهاني را براي شما فراهم نماييم.

كد‌نويسي برنامه‌ها

تيم طراحي اپليكيشن فراتهران با سال ها تجربه، با بهره گيري از استانداردها و متد هاي روز برنامه نويسي امكان پشتيباني و توسعه نرم افزار شما را متناسب با توسعه و تحول كسب و كار شما فراهم مي آورد.

ارايه سرويس هاي تحت وب ما، شما را از ارايه سفارشات خود به شركت هاي مختلف بي نياز كرده و سبب يكپارچگي نرم افزار ها مي شود.ما با كد نويسي اصولي و بهينه تجربه ي يك اپليكشن روان و پاسخگو را براي شما و مشتريانتان فراهم خواهيم كرد.

خدمات و پشتيباني مستمر

تيم طراحي اپليكيشن فراتهران بر اهميت زمان در پروژه هاي شما واقف است و با تيم متخصص و دايمي خود با ارايه خدمات حتي در روزهاي تعطيل آماده ارايه خدمات به كاربران خود مي باشد. همچنين اين امكان براي شما وجود دارد كه با توجه به تغييرات در كسب و كار خود بتوانيد اپليكيشن هاي خود را متناسب با نياز روز و تكنولوژي هاي جديد بروز رساني نماييد و در وقت و هزينه خود صرفه جويي نماييد.

برچسب ها طراحي اپليكيشن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 4935
  • بازدید سال : 21591
  • بازدید کلی : 1901005
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی